SE FREMTIDEN I GULD PÅ SPORTENS STØRSTE SCENE MED OAKLEY KATO PRIZM 24K

Oakley® Kato med Prizm™ 24K debuterer denne sommer på verdens største sportsscene i Tokyo. Ved de Olympiske Lege vil Team Oakley-finalister bære Oakley Kato med Prizm 24K-linser for at låse op for deres superkræfter i jagten på at vinde guld. Oakley Kato med Prizm 24K-linser er udviklet til at bryde grænserne inden for ydeevne i sportens verden og vil fortsætte med at revolutionere sportens ansigt og give bæreren selvtillid til at nå toppen.

Oakley Kato er designet til at skubbe grænserne for sportslig præsentation, med et specialbygget design som tilpasser sig ansigtets konturer for et perfekt look. Med sit progressive og banebrydende design, det stelfrie glas, den innovative vippefunktion og flere næsepuder er der mulighed for en tilpasset pasform. Kombineret med Prizm Lens Technology giver Oakley Kato atleterne optimeret dækning, et udvidet synsfelt og linser designet til at forbedre farve og kontrast, for at se flere detaljer.

Oakley Kato har Physio Morphic Geometry, den nyeste innovation inden for optisk design fra Oakley. Som følge af Oakleys tidligere innovationer tager Physio Morphic Geometry inspiration fra den menneskelige oplevelse og naturens love, dette skaber muligheder for briller designet og udviklet uden begrænsninger. Oakley Kato gør det muligt at udnytte denne teknologi i et linsedesign med udvidet ansigtsomslutning, der efterligner de strukturelle egenskaber ved et stel.

Oakley Kato med Prizm 24K kan fås i udvalgte Oakley-butikker fra den 8. juli.

• Design: Oakley Kato har et progressivt og banebrydende design, der er beregnet til at sætte linsen så tæt på ansigtet som muligt. Dette giver optimal dækning, bredere synsfelt, fastholdelse af stellet og beskyttelse mod stød.

• Brillelinse: Takket være vores seneste fremskridt inden for optisk design, Physio Morphic Geometry, er linsen designet med et udvidet omslag og stivhed, der efterligner et stels strukturelle egenskaber.

• Vippemekanisme: En innovativ tilpasningsmekanisme der hjælper med at vippe linsen, så den tilpasser sig korrekt og komfortabelt til flere ansigter.

• Næsepuder: Fås med tre Unobtainium® næsepuder i forskellige tykkelser og dybder for at skabe forskellige forskydninger for at give dig den pasform du har brug for, med skridsikkert greb.

• Prizm-linseteknologi: Fås med Prizm™-linser, der er designet til at forbedre farve og kontrast, så du kan se flere detaljer.

SUHANA SPIRES HEAD OF PUBLIC RELATIONS & CULTURE MARKETING, OAKLEY