AKTIIVISET NAISET HUOMIOIVA OAKLEY® LISÄÄ NAISTEN MALLISTOONSA UUSIA AURINKOLASEJA JA VOIMAKKUUKSILLA VARUSTETTUJA SILMÄLASEJA

Nykytilanteen huomiotta jättäminen on aina innostanut Oakleya®, joten kun oli kyse naisten silmälasimalliston uudistamisesta, sääntöjen rikkominen oli helppoa! Aloitimme muotoilulla, jossa yhdistyivät urheilullisuus ja arkipäiväinen tyyli, minkä jälkeen lisäsimme yhdistelmään innovatiivisia yksityiskohtia, jotka määrittivät uudelleen istuvuuden ja viimeistelyn. Lisäksi olemme täydentäneet entistä parempaa käyttömukavuutta ja näön selkeyttä hienovaraisilla ja nykyaikaisilla vivahteilla.

Mahdollisuus: Jatkamme naisten mallistossamme nykypäivän edistyksellistä ja voimaantunutta naista viehättävän ja suosituksi osoittautuneen muotoilutavan käyttöä. Hyödynnä perintöämme, jossa yhdistyvät tyylikkäät yksityiskohdat ja muodot sekä huippulaadukas tekniikka, joka on suunniteltu käytettäväksi erilaisissa silmälasien käyttöympäristöissä kuntosaleista aina vapaa-ajan rientoihin.

Tuloksena on ainutlaatuinen silmälasikokoelma, jota naiset haluavat käyttää koko päivän, tekivätpä he sitten mitä tahansa.

OAKLEYN TRAILING POINT YHDISTÄÄ KÄYTÄNNÖLLISYYDEN JA TYYLIKKYYDEN

Urheilun ja lifestyle-muotoilun yhteyden huomioivassa Trailing Point -mallissa on puolireunukseton rakenne, joka tarjoaa entistä paremmat näkymät ja ilmanvaihdon. Urheilullisen toiminnallisuuden ja sitä vastaavan tyylin yhdistävä monipuolinen kehys juhlistaa rohkeasti nykypäivän modernin naisen ajattelutapaa.

MONIPUOLINEN SIDE SWEPT SOPII MIHIN TAHANSA AKTIVITEETTIIN

Side Swept -mallissa yhdistyvät mairitteleva neliömäinen kehys, jossa on muokattu kissansilmätyyli ja metalliset yksityiskohdat modernin mutta tyylikkään ilmeen aikaansaamiseksi. Tämä monipuolinen aurinkolasimalli pursuaa unohtumatonta mutta erittäin toiminnallista tyyliä, joka on helppo yhdistää päivittäisiin aktiviteetteihin kuntosalilta aina vapaa-ajan rientoihin.

OAKLEYN SIDE SWEPT ON SAATAVANA MYÖS RX-MALLINA

Tyylikäs kehys on saatavana myös silmälaseina, joten voit saada voimakkuutesi tyylillä, joka on suunniteltu kestämään koko päivän ja jonka ansiosta parhaat puolesi nousevat esiin kaikissa tilanteissa.

ROHKEA JA NÄYTTÄVÄ NAISTEN HALIFAX-MALLI

Halifax tarjoaa tyyliä korostava käänteen muodikkaaseen kissansilmätyyliin: tuloksena on itsevarma ilme, jossa yhdistyvät huipputason toiminnallisuus ja ihanteellinen istuvuus jokapäiväiseen käyttöön.

Ota meihin yhteyttä
ERIN BYRNES NORTH AMERICA PUBLIC RELATIONS, OAKLEY INC.